GoMorgon

Nu har äntligen bilderna på oss själva kommit ut! Som ni alla ser så har vi inte ett utseende att skämmas för, eller hur allvis? Det är bara att  tacka våra snyggingar till föräldrar för det!! PUSSSS på er mamsi och papsi.

Imorse kom världens nyhet föressten!!! Lisa som jag gör praktik med var sjuk:D Nu kanske ni tänker "varför tycker  hon det är bra" , jo därför jag fick oxå va ledig!!!!!!!!!!!!!!! Jag är så lycklig, puss på dig med lisa. Så nu ska jag njuta av livet med datorn, tvn, godis, kanske en runda på stan och annat skojjsigt.

See you laterrr. PUSS ♥ Petra


Kommentarer
Postat av: maja

ÅÅH så himla skönt asså, att få va ledig! Själv är jag på skolan och har massa dryglektioner, det är såå tråkigt. Det är bara eran blogg som får mig att klara mig igenom skoldagen. PUSS

2009-04-06 @ 10:28:40
Postat av: alva

GoMorgon!

åh gud, vi är sååå snygga!!! ja tackar för fina gener mamma och pappa! mycket bra jobb med nya designen, gumman!

åh gud va avis jag är på dig. men glad för din skull oxå gumman :) puss på dig med! vi ses snart ♥ puss

2009-04-06 @ 15:17:06
Postat av: alva

GoMorgon igen!

det finns bara en liten detalj som är fel. det ska va "bloggen OM allt mellan morgon och kväll" eller "bloggen med allt FRÅN morgon till kväll"

jag är jättepetig nu, jag vet. du har gjort ett super jobb gumman, riktigt stolt!

2009-04-06 @ 15:20:43
Postat av: Leia

Kul & gå på stan :P

2009-04-06 @ 19:10:24
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anjorska

Va fasen brudar! ni är ju knäppa haha

2009-04-06 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0