GoKväll

Efter en underbar dag med Petra och sååå många fler människor ska jag nu krypa i säng för att få min skönhetssömn. Premiärdagen har varit väldigt rolig. Vi drog på stan och träffade roliga människor och sedan blev det att fara hem och läsa och plugga. Skolan är verkligen inte rolig just nu. Vi har sååå många läxor som ska va klara veckan efter lovet. Min mysiga resa till fjällen kommer att bli förstörd! Jaja, nu ska jag inte klaga mer utan försöka tänka possitivt. Jag har ju i alla fall er underbara människor, Petra och förstås våran älskade blogg! Nu ska jag försöka sova, Puss ♥ Alva
p.s. snart kommer bloggen se mycket finare ut, snygga bilder på oss är på väg så håll ut!

Kommentarer
Postat av: maja

åh jag förstår dig verkligen, inte roligt med mkt läxor! men vi kommer finnas här för dig under denna svåra tid :) godnatt och puss på dig med!

p.s. ser verkligen fram emot bilderna!

2009-04-05 @ 23:06:16
Postat av: petra

JAA, det är alltid så kul att vara med dig gumman!!!

Jag ser redan framemot nästa stadstrip! PUSS

2009-04-06 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0