GoKväll

Jag vet att jag inte skrivit på länge, förlåt!!! Jag har inga bra ursäkter heller utan jag har bara inte orkat... det har väl inte hänt sådär jättemkt i mitt annars sååå väldigt roliga liv.
Jag hade planerat att gå upp jättetidigt imorse för att jag skulle hinna till stan, eftersom att mamma påstod att affärerna stängde tolv. Men jag fattade inte vad som hände, helt plötsligt vaknade jag och klockan var halv elva!!! Jag måste ha stängt av min klocka (som jag hade ställt på nio) i sömnen. så himla jobbigt asså! Så jag skyndade mig så snabbt som möjligt och kom till stan 11.20. Sen sprang jag runt som en dåre för att hitta en present till min bror (som fyller år om två veckor men idag var enda dan jag skulle hinna köpa present) och när klockan paserat tolv märkte jag att allt fortfarande var öppet! Då började jag kolla öppettiderna och fattade att stan var öppet ända till fem på de flesta ställen! Åh vad jag blev sur på min mamma då!! Men en possitiv sak förde mitt stressande med sig. När jag köpt mina presenter hann jag gå förbi Barista och hälsa på Petra. Hon såg verkligen proffsig ut i uppsatt hår och barista-kläder!!! Lite långsammare än de andra (fast noggrannare) men hon lär sig :)
Nu ska jag försöka få lite sömn i kroppen, en lång pack- och städdag väntar! Puss ♥ Alva

Kommentarer
Postat av: petra

HAHA ja men det var suuper att du hann förbi!! Typ det roligaste under hela dan:P

2009-04-10 @ 10:18:28
URL: http://gomorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0