GoKväll

Jag vaknade imorse med en suck, tisdag igen! Våran trååååkigaste och läääängsta skoldag. Men idag fick jag vara med om något nytt!! vår radioteater som vi håller på med nu känns ganska lyckad och historian var inte alls så jobbig som den brukar vara. Som pricken på i:et hade vi handikapidrott på gympan och det ledde till mycket skratt och ny förståelse för handikapade. Och helt plötsligt var klockan fyra och vi hade slutat för dagen. Helt otrooooligt! Jag har aldrig  varit med om en sååå rolig tisdag förut! Så dagen har varit riktigt bra (förutom att jag precis märkte att Desperate Housewives inte går ikväll pga av någon jävla hockymatch!)
Trots att jag har tuuuusen läxor och ska tillbringa hela lovet i fjällen (känner mig inte så peppad på snö) så längtar jag nu otroooligt mycket efter påsklovet, det ska ändå bli ganska mysigt. Men jag kommer förstås sakna er alla och bloggen otroooligt mycket!!! Jag måste nog börja leta kläder nu att ha på mig imorgon till min teater uppvisning. Vi hörs! Puss ♥ Alva


Kommentarer
Postat av: Anjo

2009-04-07 @ 20:57:21
Postat av: Anjo

Ååh var det nimpan som höll i det? what går inte desperate!

2009-04-07 @ 20:59:18
Postat av: PETRA AKA SHORTY

rösta gärna på mig som veckans blogg, kika in mitt inlägg



http://pey.blogg.se/2009/april/halloo-i-stugan.html



Kram kram :)

2009-04-07 @ 21:51:00
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej, haft en bra dag? :D

2009-04-07 @ 21:58:47
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0