GoKväll

Det har varit så sjuukt skönt att vara ledig idag!!! Jag har inte varit ute på hela dagen utan istället spenderat hela underbara dagen med min kompis: datorn! Har gjort bort massa läxor så jag kan njuta av lovet nästa vecka som ska spenderas i Sveriges huvudstad STOCKHOLM!!!!! En lyxig partyweekend med Anja, Julia och Anna väntar, längtar efter shooooooooppppping, snygga boyz och allt annat stockholm erbjuder under 3 dagar!
Alva du kommer vara så jättesuperdupermycke saknad då! lovar att smsa och mmsa till din fjällenstuga heela tiden gumman. Eller finns det nån täckning där uppe?

Nä nu ska jag äta choklad och se TV, hur ser eran kväll ut? PUSSSSS ♥ Petra

Kommentarer
Postat av: Ania

ooooooooooh yeees soo lyxit!

2009-04-06 @ 20:32:10
Postat av: alva

Åh jag är verkligen avis! vill också till stockholm! jag lovar att smsa en massa (eftersom jag har gratis) haha! puss på dig med gumman! vi ses ♥

2009-04-06 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0