GoDag

Oj vad länge sen det var jag och Petra bloggade! Vi måste verkligen skärpa oss!! Men nu har vi faktiskt ganska bra ursäkter. Jag har haft en väldigt skön skidvecka med min familj. Jag har verkligen sååå mkt träningsvärk! Petra har varit i stockholm och hon kommer tillbaks imorgon tror jag. saknar dej älskling!!! Idag har jag suttit i en bil hela dagen och blivit sååå åksjuk! asså det är verkligen äckligt att åka bil efter en veckas skidåkning för det luktar inte så gott om familjen eller bilen heller för den delen! Ikväll blir det kanske fest med saknade jojo eller bara mysig hemmakväll. Imorgon blir det iaf blondering av mitt hår!!! jag tror inte jag ska göra riktigt ljusblont utan mer mellanblont. det ska iaf bli riiiiktigt spännande eftersom att jag aldrig har blonderat mig! Nu ska jag plugga lite tror jag. Bilder på blonderingen kommer imorn!! Puss ♥ Alva


Kommentarer
Postat av: petra

Har saknat dig med! det blir såå srännande att se din nya hårfärg! PUSS

2009-04-18 @ 20:10:15
URL: http://gomorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0